Reklamationer

Reklamationer er lettest at håndtere jo hurtigere de indmeldes. 

Derfor beder vi dig tjekke emballagen grundigt ved varens ankomst.

Fragtskader skal indmeldes indenfor 3 dage efter modtagelse af pakken:

  1. Er der skader/tryk så tag billeder af alle kassens sider, også så fragtlabel kan ses
  2. Send en mail med beskrivelse af skaden samt billederne
  3. Smid ikke emballagen ud. Ved reklamationer skal nogle varer returneres.

Hvis varen er fejlbehæftet/beskadiget skal du:

  1. Tage billeder af produktets fejl samt af æsken den blev sendt i, hvis der er synlige skader æsken (jf. transportskader)
  2. Sende billeder til os
  3. Skrive hvori fejlen/skaden består
  4. Smid ikke emballagen ud, hvis varen skal tilbage

Proceduren herfra afhænger lidt af, hvori fejlen/skaden består. I visse tilfælde er vi nødt til at høre producenten om de skal have varen tilbage, i andre ikke. Men alt afhængig af problemet søger vi naturligvis at udbedre det på bedste vis. 

Bemærk:

  1. Vi håndterer kun reklamationer via mailen kundeservice@pathos-home.dk, og altså ikke pr. telefon.
  2. Du skal indsende dit ordrenummer med reklamationen
  3. Ligeledes kan vi kun afhjælpe reklamationer, der er købt på denne webshop. 
  4. Send aldrig din vare retur før vi har været i dialog om reklamationen! Hvis vi skal have reklamationsvaren retur sender vi dig en returlabel. 

 

 

 

Har du modtaget en forkert vare skal du:

  1. Tage et billede af den modtagne vare (bare af pakken, hvor produktets navn og varenummer står)
  2. Sende billede til os med dit ordrenummer
  3. Og så i mailen skrive du har modtaget en forkert vare

Herefter sender vi den rigtige vare, og vi sender dig en returlabel, så du kan returnere den fejlsendte vare.

Fejl og reklamationer er irriterende og ærgerlige – først og fremmest for dig. Men det er de også for os, transportøren og producenten afhængig af, hvor fejlen ligger, for der er mange omkostninger forbundet med dem. Så tro os, når fejl naturligvis utilsigtet og uønsket.