Reklamationer

Reklamationer er lettest at håndtere jo hurtigere de indmeldes. 

Derfor beder vi dig tjekke emballagen grundigt ved varens ankomst.

Fragtskader skal indmeldes indenfor 3 dage efter modtagelse af pakken:

  1. Er der skader/tryk så tag billeder af alle kassens sider, også så fragtlabel kan ses
  2. Send en mail med beskrivelse af skaden samt billederne
  3. Smid ikke emballagen ud. Ved reklamationer skal nogle varer returneres.

Alle reklamationer i form af skader, fejl og mangler samt forkerte modtagne varer skal du registrere linket her. Link

Her vil du blive bedt om at beskrive fejlen, samt indsende billeder.

Bemærk:

  1. Vi håndterer kun reklamationer, der er anmeldt via ovenstående link (og altså ikke pr. mail eller telefon)
  2. Smid ikke din emballage ud, da varen måske skal retur til os
  3. Send aldrig din vare retur før vi har været i dialog om reklamationen! Hvis vi skal have reklamationsvaren retur sender vi dig en returlabel. 

 

Fejl og reklamationer er irriterende og ærgerlige – først og fremmest for dig. Men det er de også for os, transportøren og producenten afhængig af, hvor fejlen ligger, for der er mange omkostninger forbundet med dem. Så tro os, når fejl naturligvis utilsigtet og uønsket.